0
قیمت - slider
0 تومان24000000 تومان
سطح آموزش
نوع آموزش
نوع مدرک
محل آموزش
+ موارد بیشتر
زمان آموزش

تابه‌حال درباره بلاک شدن حساب هزاران ایرانی در سایت بیترکس و ازدست‌رفتن میلیون‌ها دلار از سرمایه ایرانیان چیزی شنیده‌اید؟ بعدازاین اتفاق صرافی‌های زیادی در سراسر ایران به وجود آمدند و باعث شد که انتخاب یک صرافی معتبر سخت شود و تازه‌واردان را با چالشی بزرگ روبه‌رو کند.

یکی از رایج‌ترین سؤالات کاربران و سرمایه‌گذاران این است که در کدام صرافی عضو شویم؟ کدام‌یک از صرافی‌های ایران معتبر است؟ چرا صرافی‌ها ارزان می‌خرند ولی گران‌تر از عرف بازار می‌فروشند؟ این‌ها نمونه سؤالاتی هستند که قرار است در دوره معرفی و نحوه ثبت‌نام در صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال بررسی شوند؛ لذا، شرکت در دوره ذکر شده، قبل از هرگونه اقدام در بازار ارز دیجیتال و کسانی که قصد آموزش ارزدیجیتال را دارند، امری ضروری است.

کاربرد دوره ‌معرفی و نحوه ثبت‌نام در صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال چیست؟

امروزه، ارزهای دیجیتال توانسته‌اند به‌خوبی جایگاه خود را میان مردم پیدا کنند و همین موضوع باعث ایجاد تعداد زیادی صرافی ارز دیجیتال در سراسر جهان شده است که انتخاب را برای تریدرها سخت می‌کند.

ازآن‌جهت که کشور ما تحت فشار تحریم‌های زیادی است، صرافی‌ها تنها راه تبدیل تومان به ارز دیجیتال هستند. هر یک از صرافی‌ها دارای یک نرخ منحصربه‌فرد در معاملات خود هستند. به همین خاطر، اکثر تریدرها و سرمایه‌گذاران به دنبال یک صرافی امن و معتبر برای انجام معاملات خود هستند.

در این دوره، چند صرافی امن و سایت معتبر برای معاملات ارز دیجیتال در ایران به شما معرفی می‌شود و راه‌های دسترسی و ثبت‌نام در آن‌ها و همچنین نکاتی که باعث کاهش اشتباه در روند احراز هویت شما علاقه‌مندان به معامله می‌شود، ارائه می‌گردد. البته، توجه داشته باشید که بهترین و معتبرترین صرافی‌های ایرانی، حتی صرافی‌هایی که در این دوره معرفی شده است، دارای تأییدیه از نظر نگه‌داری پول به تومان یا ارز دیجیتال برای مدتی طولانی نیست.

هدف از یادگیری دوره ‌معرفی و نحوه ثبت‌نام در صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال چیست؟

هدف از برگزاری این دوره، آشنایی با نحوه سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال، نحوه برداشت از کیف پول یا انتقال ارز دیجیتال جهت معاملات امن و پرسود در معتبرترین صرافی‌های آنلاین ایران است.

تمام لازمه‌های یک معامله ایده‌آل در دوره ‌معرفی و نحوه ثبت‌نام در صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال برای شما ارائه خواهد شد. به همین خاطر است که شرکت در دوره فوق برای تمام فعالین در زمینه ارز دیجیتال بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

چه افرادی کاندید مناسبی برای دوره هستند؟

  • افراد تازه‌واردی که تمایل به معامله ارز دیجیتال دارند.
  • تریدرهایی که قصد تبدیل ارز به تومان را دارند.
  • سرمایه‌گذارانی که قصد ورود به بازار ارز دیجیتال دارند.
  • ماینر‌ها
  • صاحبان صرافی‌ها

بعد از فراگیری دوره معرفی و نحوه ثبت‌نام در صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

این دوره آموزشی حاصل چندین سال تلاش و تحقیقات بوده که نتیجه آن تهیه یک لیست از بهترین صرافی‌های سراسر ایران است.

دوره معرفی و نحوه ثبت‌نام در صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال یک دوره کاربردی و تخصصی است که به بررسی کریپتو می‌پردازد و به‌صورت رایگان به‌روزرسانی می‌شود تا نکته‌ای از قلم نیفتد و شرکت‌کنندگان بتوانند به‌صورت امن به معامله در این حوزه بپردازند.

چنانچه شما هم علاقه‌مند به بازارهای مالی هستید، می‌توانید با مراجعه به قسمت آموزش ارز دیجیتال در سایت تیموتی بررسی و مقایسه دوره‌های مختلف را مشاهده کرده و دوره مورد نظر خود را به راحتی انتخاب نمایید.

faradars

جهان امروز در همه زمینه‌ها سعی در تمرکززدایی دارد. یکی از آخرین دستاوردهای نیل به این هدف، استفاده از شبکه‌های موسوم به بلاک‌چین در جهت ایجاد و گسترش ابزارهای مالی است که به نام رمز ارز (کریپتوکارنسی) شناخته می‌شود. این ابزارها سعی در جانشینی با ارزهای متداول و نیز روش‌های نقل و انتقال دارایی‌های مالی فارغ از مکان، ملیت یا سایر وابستگی‌های مرسوم برای مسائل مالی دارند. در این راه، هر چند ارز دیجیتال مسیر طولانی تا دستیابی به موفقیت کامل دارد، اما به موفقیت‌های نسبی زیادی دست پیدا کرده است.

چندین راه برای ورود به این عرصه جدید در دنیا وجود دارد که یکی از آن‌ها استخراج و در واقع تولید و ایجاد رمزارزها است اما یکی از معضلات مشهود در این راه کمبود آموزش منسجم برای ورود به این فعالیت و موفقیت در آن است که متاسفانه منجر به تصمیم‌گیری‌های احساسی و با آگاهی کم می‌شود که می‌تواند خسارات زیادی به سرمایه فردی و همینطور وضعیت منابع موجود در کشور وارد کند، لذا در این آموزش سعی شده است، اصول و مسائل لازم برای ورود در این عرصه به گونه‌ای که بتوان در مدت زمان معقول در این صنعت حضور داشت، تدریس شود.

سرفصل‌ها
  • فصل یکم: آشنایی با رمزارزهای متداول
    • درس یکم: رمزارزهای متداول
    • درس دوم: رمزارزهای مهم غیر فعال‌شده
    • درس سوم: الگوریتم‌های استخراج رمزارزها
    • درس چهارم: مرور مختصری بر روند رشد و سقوط رمزارزها در گذشته
    • درس پنجم: انواع روش‌های استخراج رمزارزها
  • فصل دوم: سخت‌‎افزارهای لازم برای استخراج رمزارزها
    • درس ششم: ایسیک (ASIC)
    • درس هفتم: GPU
    • درس هشتم: سایر سخت‌افزارهای ماینینگ
  • فصل سوم: امکانات لازم برای استخراج رمزارزها
    • درس نهم: انتخاب کارت گرافیک و GPU مناسب برای ماینینگ
    • درس دهم: انتخاب سایر سخت‌افزارهای مناسب برای ماینینگ
    • درس یازدهم: نرم‌افزارهای لازم برای ماینینگ
    • درس دوازدهم: ساخت Image برای سیستم‌عامل ماینینگ
  • فصل چهارم: مسائل مهم قبل، حین و بعد از شروع استخراج
    • درس سیزدهم: آشنایی با استخرهای استخراج
    • درس چهاردهم: انتخاب استخر مناسب استخراج
    • درس پانزدهم: انواع والت‌ها
    • درس شانزدهم: محاسبه توجیه اقتصادی استخراج
    • درس هفدهم: تبدیل رمزارزهای استخراج شده برای استفاده
    • درس هجدهم: آشنایی با DeFi

ممکن است برای شما هم انتخاب یک دوره از میان دوره‌های بسیاری که وجود دارد کار سختی باشد، تیموتی این کار را برای شما آسان کرده و با بررسی و مقایسه دوره های مختلف بازارهای مالی شما را در انتخاب دوره مناسب خود کمک می‌کند. کافیست وارد صفحه آموزش ارز دیجیتال در سایت تیموتی شده و پس از مشاهده بررسی و مقایسه دوره‌ها، دوره مورد نظر و مناسب خود را به راحتی انتخاب نمایید.

دوره آموزش رایگان صفر تا صد ارز دیجیتال استاد ترید

میتوان گفت بازار ارز دیجیتال یک جنگ تمام عیار است! برای موفقیت در این بازار خوب بودن کفایت نمیکند بلکه شما باید بهترین باشید. برای پیروزی در یک جنگ بزرگ نیازمند استراتژی مناسب، شناخت کامل بازار، امکانات و ادوات کارآمد و آنالیز و تصمیم گیری در لحظه هستیم. با دوره آموزش رایگان صفر تا صد ارز دیجیتال استاد ترید می‌توانید تا نصف راه را پیش روید

دوره جامع ارز دیجیتال مجموعه ای از ۱۸ جلسه تخصصی تحلیل تکنیکال و ارز ارز دیجیتال (۵۴ ساعت آموزش حضوری) است. در پایان دوره شما تمامی استانداردها و تکنیک های حرفه ای ارز دیجیتال را فرا میگیرید و برای موفقیت در بازارهای مالی  آماده می‌شوید.

دوره آموزش ارز دیجیتال بزرگان کانون بورس

یکی از دوره‌های آموزش ارز دیجیتال که بسیار کاربردی است و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است، دوره آموزش ارز دیجیتال بزرگان است. ادوره جامع ارز دیجیتال بزرگان ، رونمایی از کاملترین ، جامع ترین و بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال در ایران می باشد . به نحوی که بعد از طی کردن و آموزش در این دوره به هیچ کلاس و دوره آموزشی دیگری جهت موفقیت در سرمایه گذاری و ترید بیت کوین و سایر رمز ارز ها ، مطلقا احتیاج نخواهید داشت.
در این دوره ارز دیجیتال ، آموزش صفر تا صد بیت کوین و کریپتو کارنسی ها در یکی از بهترین و تخصصی ترین آموزشگاه های آموزش ترید و سرمایه گذاری در ایران توسط اساتید مجرب و صاحب سبک همچون مهدیار حاجی علی و ... انجام خواهد شد به گونه ای که جهت یادگیری مهارت های ترید روی بیت کوین و ارز های دیجیتال درگیر دوره های متعدد آموزشی نخواهید شد. دوره هم بصورت حضوری و هم غیر حضوری (در قالب بسته آموزشی فیلم برداری شده ) ارائه می گردد.

چنانچه شما هم علاقه‌مند به بازارهای مالی و ارز دیجیتال هستید می‌توانید با مراجعه به قسمت آموزش ارز دیجیتال در سایت تیموتی، بررسی و مقایسه دوره‌های مختلف را مشاهده کرده و دوره موردنظر خود را به راحتی انتخاب نمایید.

دوره آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال فاموریان

افراد علاقه‌مند به خرید دارایی‌های دیجیتال بایستی اطلاعات کاملی از انواع دارایی‌های دیجیتال داشته باشند؛ چرا که ریسک معامله در بازار ارزهای دیجیتال بسیار بالا است. دوره آموزشی ارز دیجیتال فاموریان یکی از راه‌هایی است که تریدرها می‌توانند در کمترین زمان ممکن اطلاعات لازم برای فعالیت در این بازار پیدا کنند.

 چرا دوره آموزشی ارز دیجیتال فاموریان بخرم؟

دروه‌های آموزشی ارزهای دیجیتال حاوی اطلاعاتی درباره بازار ارزهای دیجیتال و نحوه ترید کردن در این بازار است. دلایلی که شما را ممکن است به خرید دوره ارز دیجیتال ترغیب و مجاب کند عبارت است از:

  • شناخت بهتر بازار: بازار ارزهای دیجیتال پر از مفاهیم و بخش‌های متعددی است. دوره آموزشی ارزدیجیتال به شما این کمک را می‌کند تا مفاهیم همچون بلاک چین، صرافی‌ها و غیره را یاد بگیرید.
  • شناخت بهتر ارزهای دیجیتال: نزدیک به 24 هزار ارز دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که تعداد کمی از آن‌ها ارزش سرمایه گذاری دارند. در این دوره به خوبی یاد خواهید گرفت که چه دارایی‌ها برای سرمایه گذاری مناسب‌ترند.
  • سرمایه گذاری هدفمند: سرمایه گذاری هدفمند در بازار ارزهای دیجیتال مستلزم داشتن اطلاعات کافی و دقیق درباره ارزهای دیجیتال، بازار ارزهای دیجیتال و نحوه سرمایه گذاری است. افرادی که قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارند با استفاده از این دوره آموزشی می‌توانند در این بازار فعالیت کنند.
  • یادگیری ترید در بازار ارزهای دیجیتال: ترید اصولی و حرفه‌ای در بازار ارزهای دیجیتال نیاز به داشتن اطلاعات کامل و سال‌ها تجربه در بازار ارزهای دیجیتال دارد. محمد فاموریان در دوره آموزشی ارز دیجیتال خود تجربیات شخصی خود را در اختیار شما قرار داده است.

سرفصل های دوره ارز دیجیتال فاموریان

دوره آموزشی ارز دیجیتال محمد فاموریان یک دوره صفر تا صد می‌باشد. تریدرها و یا علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به طور کامل با این بازار آشنا می‌شوند. سرفصل‌هایی که در این دوره آموزشی قرار گرفته شامل دوازده فصل است.  سرفصل‌های دوره آموزشی ارزهای دیجیتال عبارت است:

  1. مبانی بلاک چین و ارزهای دیجیتال
  2. کیف پول ارزهای دیجیتال
  3. نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال
  4. آموزش جامع ترید در صرافی بایننس
  5. آموزش جامع کار با صرافی یونی سواپ
  6. آموزش جامع کار با صرافی کوینکس
  7. آموزش جامع تحلیل فاندامنتال
  8. آموزش جامع تحلیل تکنیکال
  9. استخراج و استیکینگ
  10. نکات طلایی ترید و سرمایه گذاری
  11. آموزش جامع ترید در صرافی جایگزین بایننس
  12. آموزش رایگان متاورس

 

بعد از گذراندن دوره آموزشی ارز دیجیتال فاموریان می توانید:

  • به خوبی بازار و ارزهای دیجیتال را تحلیل کنید و موقعیت خرید یا فروش را تشخیص دهید
  • وارد معاملات مختلف شوید و از استراتژی‌های فوق العاده استفاده کنید
  • ترید کنید و به صورت روزانه کسب درآمد کنید
  • در صرافی‌های آنلاین ثبت نام کنید و معاملات مختلفی ایجاد کنید
  • به بهترین شکل ممکن تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال کنید
  • ارزهای دیجیتال را استخراج و استیکینگ کنید
  • موقعیت‌های عالی را تشخیص دهید و سودهای کلان بدست آورید

چنانچه برای شما هم انتخاب یک دوره از میان دوره‌هایی که به آموزش ارز دیجیتال و بازارهای مالی می‌پردازند سخت است، می‌توانید با مراجعه به صفحه آموزش ارز دیجیتال در سایت تیموتی، بررسی و مقایسه دوره‌های مختلف را مشاهده کرده و دوره موردنظر خود را به راحتی انتخاب نمایید.

دوره آموزش ارز دیجیتال مهدی بندری

دوره آموزش ارز دیجیتال که توسط مهدی بندری ارائه می‌شود با نام دوره پولسازی با ارز دیجیتال و ترید شناخته می‌شود. تمامی موارد مربوط به این دوره را می‌توانید در سایت ارائه دهنده دوره مشاهده کنید. همچنین اگر به دنبال یادگیری ارز دیجیتال و ترید هستید، می‌توانید از صفحه آموزش ارز دیجیتال تیموتی دوره‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و دوره مورد نظر خود را خریداری نمایید.

دوره آموزش تحلیل فاندامنتال و سنتیمنتال ارزهای دیجیتال مکتب خونه

تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال شامل دقیق شدن در اطلاعاتی است که از یک دارایی قابل سرمایه‌گذاری به دست می‌آید. به طور مثال، قصد داریم در مورد افرادی که روی یک دارایی قابل سرمایه‌گذاری مشارکت کرده‌اند، اطلاعات کسب کنیم یا در مورد گروهی که روی یک پروژه قابل سرمایه‌گذاری کار می‌کنند، مطالعه و تحلیل انجام دهیم. هدف ما از انجام این تحقیق و بررسی این است که بفهمیم آیا آن دارایی بیش از حد ارزش‌گذاری شده است یا خیر. پس از کسب اطلاعات می‌توانیم از آن‌ها برای ورود به معاملات ارز دیجیتال استفاده کنیم.

معامله دارایی‌هایی با نوسان قیمتی بالا همچون ارزهای دیجیتال به مهارت نیاز دارد. انتخاب استراتژی، به دست آوردن ادراک درستی از دنیای وسیع معاملات (ترید کردن)، تسلط پیدا کردن بر تحلیل تکنیکال و فاندامنتال دسته‌ای از مطالب کاربردی هستند که آن‌ها را باید بیاموزیم.

در مورد تحلیل تکنیکال می‌توانیم از بعضی روش‌های تخصصی استفاده کنیم که در بازارهای مالی سنتی هم استفاده می‌شود. بسیاری از تریدرهای ارز دیجیتال از همان شاخص‌های تکنیکالی استفاده می‌کنند که در بورس فارکس و بورس کالا به کار می‌روند. ابزارهایی مانند شاخص MACD، RSI و Bollinger Bands فارغ از نوع کالای مورد معامله، برای پیش‌بینی رفتار بازار استفاده می‌شوند. استفاده از چنین ابزارهایی برای تحلیل تکنیکال در حوزه ارز دیجیتال هم پرطرفدار است.

تحلیل تکنیکال مطالعه تاریخچه تغییرات قیمت برای پیش‌بینی همین تغییرات در آینده است. تحلیل تکنیکال بخش عمده و جالب توجه ترید کردن را تشکیل می‌دهد که بیشتر بر اساس روانشناسی انسان است. در مقابل تحلیل فاندامنتال به بررسی اساس و بنیاد یک دارایی می‌پردازد یا به عبارت دیگر به بررسی هر جنبه‌‌ای می‌پردازد که روی ارزش کلی یک دارایی تأثیر می‌گذارد.

تحلیل فاندامنتال مفهوم ساده‌ای دارد. این تحلیل می‌گوید اگر بتوانید تشخیص دهید که یک دارایی از ارزش ذاتی برخوردار است ولی این ارزش با قیمت فعلی آن متناسب نیست، از لحاظ تئوری بر اساس تحلیل خود می‌توانید از معامله آن دارایی در آینده سود کسب کنید.

در واقع ما باید پروژه‌هایی را پیدا کنیم که تشخیص می‌دهیم شانس موفقیت زیادی دارند. وقتی روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کردیم و تیم پروژه توانایی خود را ثابت کرد، توجه سرمایه‌گذاران دیگر هم به آن پروژه جلب خواهد شد. همین موضوع تغییرات قیمتی پربازده‌تر را به همراه خواهد داشت. پس تحلیل فاندامنتال به این معنی است که برای تعیین ارزش سرمایه‌گذاری خود در آینده به بررسی بپردازیم.

تحلیل فاندامنتال به طور عکس هم ممکن است عمل کند. این تحلیل می‌تواند به ما گوش‌زد کند تا از بازار خارج شویم یا در معاملات آتی دستور فروش را صادر کنیم. به این معنی که ممکن است حین بررسی‌ها به دارایی‌هایی با ارزش بازار بزرگ برخورد کنیم و تشخیص دهیم این دارایی بیشتر از ارزش واقعی‌اش به آن بها داده شده است. در تحلیل فاندامنتال به این‌گونه موارد زیاد برمی‌خوریم. در مورد این نوع از دارایی‌ها می‌توانیم از کاهش قیمتشان سود کسب کنیم که به اصطلاح به این عمل Short گرفتن می‌گویند.

با این تفاسیر اگر بتوانید پتانسیل پیشرفت یک پروژه در آینده را شناسایی کنید یا بفهمید یک پروژه در حال حاضر کمتر از آنچه واقعا ارزش دارد، در بازار ارزش‌گذاری شده است، می‌توانید سود کسب کنید. دوره آموزش تحلیل بنیادی ارزهای دیجیتال مکتب‌خونه برای تقویت مهارت‌های شما در این زمینه طراحی شده است.

هدف از یادگیری دوره آموزش تحلیل بنیادی و  سنتیمنتال ارزهای دیجیتال چیست؟

در تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال اگرچه شیوه تحلیل تقریبا مشابه روشی است که در بازارهای مالی سنتی استفاده می‌شود، اما در واقع نمی‌توانیم عملکرد این روش ها را با آزمون و خطا روی دارایی‌های دیجیتال بسنجیم. برای رسیدن به تحلیل فاندامنتالی مناسب ارزهای‌دیجیتال، باید بفهمیم هرکدام چطور تولید ارزش می‌کنند.

شبکه‌های ارزدیجیتال را نمی‌توان با همان دیدی که کسب‌وکارهای سنتی را ارزیابی می‌کنیم، بسنجیم. اگر شباهتی وجود داشته باشد آن شباهت پیشنهاد خریدهای بیت‌کوین به بورس کالاست. اما با وجود ارزهای دیجیتال متمرکز (مثل ارزهایی که سازمان‌ها صادر کرده‌اند)، معیارهای تحلیل فاندامنتالی که برای تحلیل بازارهای سنتی استفاده می‌شوند، حرف زیادی برای گفتن ندارند.

بنابراین هدف از برگزاری دوره آموزش تحلیل بنیادی ارزهای دیجیتال این است که به عنوان یک معامله‌گر ارز دیجیتال بتوانیم تشخیص دهیم که چه چیزی منجر به افزایش، کاهش یا راکد شدن قیمت ارز می‌شود.

ویژگی‌های متمایز دوره آموزش تحلیل فاندامنتال و  سنتیمنتال ارزهای دیجیتال مکتب‌خونه چیست؟

دوره آموزش تحلیل بنیادی ارزهای دیجیتال مکتب‌خونه پروژه‌ محور بوده و شما در قالب پروژه‌های عملی می‌توانید به خوبی با این مباحث آشنا شوید. مکتب‌خونه برای شما تالار گفتگویی فراهم کرده‌است که بتوانید مسائل خود را در آن مطرح کرده و به پاسخ مناسب خود برسید.
همچنین آزمون در پایان جلسات برای شما در نظر گرفته شده‌است. با کمک این آزمون‌ می‌توانید آموخته‌های خود را مورد سنجش قرار دهید. اگر مجموع نمراتتان از 70 بیشتر شده باشد، گواهینامه مکتب‌خونه به شما عزیزان تعلق می‌گیرد که می‌تواند روند استخدام را برایتان تسهیل کند.

این دوره نه تنها از شما یک معامله‌گر و تریدر حرفه‌ای می‌سازد، بلکه یک موقعیت شغلی بسیار خوب را هم برایتان فراهم می‌کند. موسسه علمی پژوهشی اپکس در نظر دارد تا از دانشجویان و دانش‌پژوهان این دوره در جهت تکمیل کادر خود بهره ببرد.

تنها کافی است این آموزش را تهیه کرده و از پروژه پایانی آن حداقل نمره 70 را کسب کرده باشید. در این صورت برای استخدام در این موسسه به یک مصاحبه کاری دعوت می‌شوید. موقعیت‌های کاری مجموعه اپکس به شرح زیر است:

  • تحلیل‌گر بازار ارزهای دیجیتال
  • مدرس دوره‌های مالی تحت نظارت اپکس
  • مشاور سرمایه‌گذاری و آموزشی
  • پروژهش‌گر بخش تحقیق و توسعه

اگر به دنبال یادگیری ارزهای دیجیتال و ترید هستید می‌توانید این دوره را با دیگر دوره‌هایی که  به آموزش ارزهای دیجیتال می‌پردازد مقایسه کنید. با مراجعه به صفحه آموزش ارز دیجیتال تمامی دوره‌ها را مشاهده کرده با یکدیگر مقایسه کنید و دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آموزش ارز دیجیتال- بیت کوین، آلت کوین، NFTs، دیفای و متاورس مکتب خونه

طوفانی که رمز ارزها ایجاد کرده‌اند سبب شد تا بخش ارز دیجیتال را تصاحب کنند. در گذشته ارزهای دیجیتال پول آینده نامیده می‌شدند. در حال حاضر بسیاری از معامله‌گران از بیت‌کوین برای کسب درآمد غیرفعال و تنوع بخشیدن به سرمایه‌گذاری‌های خود در این فرآیند استفاده می کنند.

در دوره آموزشی ارز دیجیتال، بیت کوین، آلت کوین، NFTs، دیفای و متاورس چه می آموزیم؟

با گذراندن دوره  آموزش ارز دیجیتال- بیت کوین، آلت کوین، NFTs، دیفای و متاورس با مبانی ارزهای دیجیتال و بلاک چین آشنا خواهید شد که به شما می‌آموزد که چگونه رمزارزها در کل داستان ارز دیجیتال قرار می گیرند.

ابتدا، با یادگیری مقدمه کلی پول و پیشینه و تاریخچه بیت کوین شروع می کنید. سپس با نحوه عملکرد بیت‌کوین، آلت‌کوین، NFT‌ها، دیفای و متاورس آشنا خواهید شد و اینکه چرا هر زمان که در مورد رمز ارزها می شنوید، اصطلاح «بلاک‌چین» رایج می شود.

این دوره به شما تمام مطالب مورد نیاز که باید در مورد ماینینگ و معاملات بدانید را آموزش می‌دهد. شما استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مختلفی را یاد می‌گیرید که به شما در ساخت، رشد و محافظت از ثروت خود در طول زمان کمک می‌کند. با گذراندن دوره همچنین خواهید آموخت که رمز ارزها چگونه بر اقتصاد یک کشور به عنوان یک کل تأثیر می‌‌گذارند.

مدرسان دوره افراد حرفه‌ای در زمینه بیت‌کوین و فناوری بلاک‌چین هستند. این مدرسان با استفاده از تجربه فراوان خود در زمینه ارزهای دیجیتال، شما را با ارزهای دیجیتال آشنا کرده و از بیت‌کوین به عنوان مطالعه موردی استفاده می کنند.

علاوه بر این، در مورد کیف پول‌های رمز ارزها، انواع مختلف کیف پول‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها خواهید آموخت. اگر نگران این هستید که آلت‌کوین‌های شما پس از انباشته شدن غیر قابل مصرف باشند، در این دوره با نحوه مبادله رمز ارزهای خود با سرویس‌های ارزشمند آشنا خواهید شد.

اگر به دنبال یادگیری این موارد هستید می‌توانید به قسمت آموزش ارز دیجیتال رفته و دوره‌های مختلف را مقایسه کنید.

 

دوره آموزش ارز دیجیتال- بیت کوین، آلت کوین، NFTs، دیفای و متاورس برای چه کسانی مناسب است؟

  • این دوره برای مبتدیانی مناسب است که مایل به یادگیری یا گسترش دانش خود در مورد رمز ارزها و فناوری بلاک‌چین هستند.
  • این دوره برای کارآفرینانی ایده‌آل است که می‌خواهند بدانند بیت‌کوین و بلاک‌چین چگونه بر دنیای تجارت تأثیر می‌گذارد تا سرمایه‌گذاری‌های خود را با استفاده از بیت‌کوین و بلاک‌چین گسترش دهند.

دوره آموزش بازار ارزهای دیجیتال چیست؟

شروع داستان ارزهای دیجیتال به ژانویه سال 2009 میلادی و معرفی بیت‌کوین برمی‌گردد. در آن سال و پس از معرفی بیت‌کوین انقلابی در تمام جهان به وقوع پیوست و اتفاقی شروع شد که تا پیش از آن هیچ سابقه و تصوری از آن وجود نداشت. برای اولین‌بار در تاریخ نوعی از پول به جهانیان معرفی شد که نه قابل‌لمس شدن بود و نه هیچ پشتوانه دولتی‌ای داشت.

ارز دیجیتال شکل الکترونیکی پول است و بر پایه علم رمزنگاری اختراع و توسعه داده شده است.

توسعه و اهمیت بازار ارزهای دیجیتال به‌اندازه‌ای است که امروزه بازار معاملات ارزهای دیجیتال در کنار بازار معاملات نفتی به پررونق‌ترین و سودآورترین بازار برای فعالین اقتصادی تبدیل شده است. علاوه بر این ویژگی‌های جذابی که در ارزهای دیجیتال وجود دارد این بازار را به یکی از جذاب‌ترین بازارها برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

در سال‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال در ایران نیز مانند همه جای جهان روزبه‌روز در حال گسترش بوده است و به علت شرایط اقتصادی موجود در بازارهای سرمایه‌گذاری ایران، افراد تمایل زیادی به حضور در بازار ارزهای دیجیتال و کسب درآمد از این طریق نشان داده‌اند.

حضور در بازار ارزهای دیجیتال و فعالیت مؤثر در این بازار مانند همه فعالیت‌های اقتصادی دیگر نیازمند آشنایی و کسب مهارت در خریدوفروش و فعالیت در این بازار است. به علت به‌روز بودن مباحث مربوط به ارزهای دیجیتال و گستردگی مباحث مربوط به این پدیده امروزه منابع زیادی دراین‌رابطه به وجود آمده است.

دوره آموزش بازار ارزهای دیجیتال یکی از کامل‌ترین و به‌روزترین دوره‌های آموزشی مربوط به ارزهای دیجیتال است و به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا ضمن آشنایی با تمام مباحث مربوط به ارزهای دیجیتال با چگونگی انجام معامله در این بازار و کسب درآمد در این بازار نیز آشنا شوند.

مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این دوره شامل موارد زیر است:

  • آشنایی با مفهوم کلی ارز دیجیتال
  • آشنایی با صرافی‌های ایرانی و خارجی
  • آشنایی با معاملات ساده و مارجین
  • آشنایی با مفاهیمی مثل Staking ، Mining ، بلاک‌چین و غیره
  • تحلیل و آمار و اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال

هدف از برگزاری دوره آموزش بازار ارزهای دیجیتال چیست؟

اصلی‌ترین هدف این دوره آموزش اصولی و کاربردی معامله ارزهای دیجیتال و آموزش هدفمند کار با ارزهای دیجیتال به‌منظور حضور مفید و کاربردی افراد در بازار معامله ارزهای دیجیتال بوده است. در کنار این هدف، اهداف دیگری مثل افزایش تسلط در بازار ارزهای دیجیتال برای افرادی که آشنایی نسبی با این موضوع دارند و قصد دارند دانش خود در این زمینه را افزایش دهند نیز مدنظر قرار داشته است.

دوره آموزش بازار ارزهای دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

در این دوره سعی شده است تا همه مباحث به طور کامل از صفر تا صد بیان شوند و هیچ موضوعی ناگفته باقی نماند. به همین جهت این دوره برای همه افراد علاقه‌مند، با هر سطحی از دانش مناسب و مفید خواهد بود. به طور جزئی و مشخص همه کسانی که قصد دارند حضور مفید و مثبتی در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند، کسانی که قصد دارند تا در این بازار سرمایه‌گذاری کنند و کسانی که قصد دارند دانش خود را در این موضوع افزایش دهند می‌توانند با شرکت در این دوره نتیجه خوبی به دست بیاورند.

دوره آموزش معامله‌گری ارز دیجیتال و بیت کوین چیست؟

این روزها یکی از بازارهای در حال گسترش و مطمئن برای سرمایه‌­گذاری، بازار رمزارزها و ارزهای دیجیتال است. برای استفاده از این منبع بزرگ کسب درآمد اولین پیش‌شرط، دانش کافی نسبت به هر چیزی است که در این راه پیش روی شما قرار دارد.

حضور بدون اطلاعات کافی مانند حضور در هر کسب­‌وکار دیگر نه‌تنها منجر به سود نمی‌­شود، بلکه می­‌تواند منجر به ضررهای بسیار زیاد نیز شود. به‌این‌ترتیب در اولین قدم باید شروع به کسب دانش لازم برای حضور در این بازار کنید.

در دوره آموزش معامله‌گری ارز دیجیتال و بیت کوین شما با تمام تعاریف و تکنیک­‌هایی که در راه معامله ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین به آن‌ها نیاز دارید، آشنا خواهید شد؛ بنابراین در این دوره نه‌تنها تعاریف اولیه و مقدماتی را فرا می‌­گیرید، بلکه با پیشرفت مباحث به همه تکنیک‌­هایی که در این راه موردنیازتان خواهد بود نیز مسلط خواهید شد. این دوره برای سطحی بالاتر از مقدماتی در نظر گرفته شده است؛ بنابراین اگر می‌­خواهید در بازار ارز دیجیتال به موفقیت­‌های بی‌ حد و اندازه برسید این دوره را دنبال کنید.

هدف از برگزاری دوره آموزش معامله‌گری ارز دیجیتال و بیت کوین چیست؟

در شرایط کنونی و با گسترش بازار رمزارزها، منابع آموزشی برای حضور افراد در این بازار نیز بیشتر از هر زمان دیگری در دسترس شما قرار گرفته است. هدف اصلی این دوره این است که تمام مطالبی که در این راه موردنیاز شما خواهد بود، به صورت یکجا و در یک دوره در اختیارتان قرار داشته باشد.

در کنار این موضوع، آنچه در این دوره مد نظر قرار دارد پرهیز از بیان مطالبی است که چندان کاربردی نیستند و منجر به گمراهی شما خواهد شد. به‌این‌ترتیب هدف این دوره علاوه بر آشنایی شما با همه مسائل مربوط به رمزارزها، آشنایی شما با مطالبی است به عنوان دیس اینفورمیشن (disinformation) شناخته می‌­شوند.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

دوره آموزش معامله‌گری ارز دیجیتال و بیت کوین برای همه کسانی که به دنبال حضور جدی در بازار کریپتوکارنسی هستند لازم و ضروری است؛ چراکه این دوره به عنوان یک میانبر عمل می­‌کند و هر آنچه موردنیاز شماست را در کوتاه‌­ترین زمان به شما آموزش می‌­دهد. علاوه‌­براین باید این موضوع را بدانید که مطالب تهیه شده در این دوره چیزی فراتر از آشنایی اولیه است. به‌عبارت‌دیگر این دوره برای افرادی مناسب است که قصد رسیدن به قله­‌های موفقیت در این بازار را هدف قرار داده‌اند.

شرکت‌کنندگان در انتهای دوره آموزش معامله‌گری ارز دیجیتال و بیت کوین چه دستاوردی خواهند داشت؟

در پایان دوره آموزش معامله‌گری ارز دیجیتال و بیت کوین شما علاوه بر تعاریف موردنیاز در این بازار موارد زیر را نیز یاد خواهید گرفت:

1. چگونگی تقسیم ارزهای دیجیتال به ابعاد کوچک‌تر

2. تجربه‌­ها و استراتژی­‌های معاملاتی سودآور

3. چگونگی ایجاد کیف پول و محافظت از آن

4. چگونگی تحقیق در رابطه با ارز دیجیتال و یافتن ارز دیجیتال موردعلاقه

5. چگونه با یک مبلغ اندک شروع کنید و سود انفجاری داشته باشید

6. چگونه چندین رمزارز داشته باشید و چگونه از آن‌ها استفاده کنید

7. در هنگام سقوط بازار چه واکنشی داشته باشید

8. چگونگی تجزیه‌وتحلیل اطلاعات و نمودارهای مربوطه

9. نحوه استفاده از Parabolic SAR

10. نحوه استفاده از MACD برای تعیین روند و معکوس بازار

تمایز این دوره با سایر دوره­‌های موجود در این زمینه چیست؟

اصلی‌­ترین تمایز این دوره با سایر دوره‌­ها در جامعیت مدنظر قرار گرفته در این دوره است. به‌نحوی‌که در این دوره همه مطالب موردنیازتان را به صورت یکجا در یک دوره در دسترس خواهید داشت. به‌این‌ترتیب است که این دوره را به صورت میانبری برای آموزش در زمینه کریپتو به شما معرفی می­‌کنیم.

چنانچه به دنبال یادگیری موارد مختلف با ارزهای دیجیتال و بیت کوین هستید، می‌توانید با مراجعه به قسمت آموزش ارز دیجیتال دوره‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و دوره مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

آموزش ارز دیجیتال به دنبال آموزش ارز دیجیتال می‌گردید؟ شما تنها نیستید! ارزهای دیجیتال با پتانسیل بسیار بالایی که برای سودآوری دارند به عنوان یکی از راه‌های جذاب سرمایه گذاری، گزینه روی میز بسیاری از افراد علاقه‌مند به بازارهای مالی هستند.  در این بخش می‌توانید بهترین آموزش‌های ارز دیجیتال را بررسی کرده و مناسب‌ترین مورد را برای خودتان انتخاب کنید. اگر با ارز دیجیتال آشنایی کمی دارید، قبل از بررسی دوره‌ها با ما همراه شوید تا خیلی خلاصه و مفید، شما را با این دنیای پویا و پر از هیجان، آشنا کنیم.   ارز دیجیتال چیست؟ ارز دیجیتال که به آن «کریپتوکارنسی» (Cryptocurrency) یا «رمز ارز» هم می‌گویند، نوعی ارز یا پول دیجیتالی است که نوع فیزیکی آن وجود ندارد؛ یعنی هیچ بانک، موسسه یا مجموعه‌ای در جهان نیست که به آنجا سر بزنید و رمز ارز دریافت کنید. اولین ورود جدی و گسترده رمزارزها به دنیای انسان‌ها در سال 2009 و توسط «ساتوشی ناکاموتو» (Satoshi Nakamoto) انجام شد. اینکه ساتوشی چه کسی یا گروهی است هنوز هم در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد! آشنایی با ویژگی‌های بازار ارز دیجیتال ساخت ارزهای دیجیتال و تلاش برای آشنا کردن مردم با این نوع جدید از پول، چند هدف بزرگ را دنبال می‌کرد؛ به عنوان مثال:       وجود نوع معتبری از پول که دست دولت‌ها و اشخاص با نفوذ از دستکاری در ارزش آن کوتاه باشد       نقل و انتقال آسان و بدون کارمزد پول از یک نقطه جهان به نقطه دیگر       افزایش سرعت نقل و انتقال پول       حفظ حریم خصوصی افراد با مخفی نگه داشتن اطلاعات فرستنده و گیرنده رمز ارز       و … برای رسیدن به این اهداف، ارزهای دیجیتال چند ویژگی جالب دارند. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم: ·       ارزهای دیجیتال غیر متمرکز هستند این بدان معنی است که هیچ موسسه، بانک یا کشوری نمی‌تواند این ارزها را کنترل کند. ·       تراکنش‌ها در دنیای رمزارزها برگشت ناپذیر هستند به زبان ساده اگر یک انتقال تایید شده از مثلا شما به فرد دیگری انجام شود، دیگر نمی‌توان آن را برگشت زد! حتی اگر ثابت کنید که اشتباه انتقال داده‌اید هم نمی‌توانید رمزارزی که داده‌اید را پس بگیرید.  مگر اینکه دریافت کننده، خودش بخواهد که آن ارز دیجیتال را به شما پس بدهد! این ماجرا هم نقطه قوت و هم خطرناک ارز دیجیتال است. ·       همه چیز در این بستر، ناشناس است در دنیای ارزهای دیجیتال «آدرس کیف پول‌ها» چیزی مثل «شماره حساب بانکی» است. با زیرورو کردن این آدرس، چیزی از هویت صاحب آن گیرتان نمی‌آید.  افرادی که می‌خواهند کار نقل و انتقال پول را بی سر و صدا و ردپا انجام دهند از این ویژگی خیلی خوششان می‌آید. ·       هیچ گونه محدودیت مرزی روی نقل و انتقال ارزهای دیجیتال تاثیر ندارد شما با داشتن یک کیف پول ارز دیجیتال و آدرس کیف پول فرد مقابل، می‌توانید از هر گوشه جهان برای او هر مقدار که می‌خواهید ارز دیجیتال بفرستید و برعکس. ·       امنیت بسیار بالای ارزهای دیجیتال وجود دو نکته مهم، امنیت نقل و انتقال رمزارزها را بالا می‌برند. اولی «تایید تراکنش» که توسط افراد دیگر و ناشناس انجام می‌شود و در ازای انجام این کار از شبکه کارمزد می‌گیرند. دومی هم وجود «کلید‌های خصوصی و عمومی» است. با وجود این کلیدها، تنها کسی که می‌تواند به ارزهای دیجیتالی شما دسترسی داشته باشد، فقط و فقط خودتان هستید. آموزش ارز دیجیتال را از کجا ببینم؟ خوشبختانه با گسترش علاقه مردم به رمزارزها، آموزش ارز دیجیتال هم با روش‌های مختلفی توسط افراد، مجموعه‌ها، وب‌سایت‌ها یا موسسه‌های گوناگون داخلی و خارجی ارائه می‌شود.  اما به هر حال، شما نمی‌توانید تمامی دوره‌های ارز دیجیتال را به‌صورت همزمان مشاهده کنید و نیاز دارید تا با مقایسه آن‌ها، بهترین را برای خود انتخاب کنید. تیموتی این کار را برای شما انجام ‌می‌دهد. تیموتی یک موتور جستجوی دوره‌های آموزشی است که می‌توانید تمامی دوره‌ها، اعم از دوره‌ رایگان ارز دیجیتال و دوره‌های پولی را در آن مشاهده کرده و در نهایت بهترین را انتخاب کنید. ویژگی‌های یک دوره ارز دیجیتال مناسب انتخاب موسسه، مجموعه یا فرد برای آموزش ارز دیجیتال، بستگی مستقیمی به نیازهای شما و انتظارتان از یک دوره آموزشی دارد. در کل، پیشنهاد ما این است که موقع انتخاب دوره ارز دیجیتال، موارد زیر را با دقت بررسی کرده و پس از آن، تصمیم بگیرید: میزان رضایت شرکت کننده‌های دوره از آموزش‌های ارز دیجیتال این خیلی مهم است که قبل از سرمایه گذاری روی یک دوره آموزش ارزهای دیجیتال، سری به تجربه افراد دیگری که در آن دوره شرکت کرده‌اند و یک بار این مسیر را رفته‌اند بزنید. یادتان باشد که در این مورد فقط به نظراتی که در سایت آن دوره نوشته می‌شوند بسنده نکنید.  نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف به ویژه «اینستاگرام» و «لینکدین» را هم بررسی کرده و حتی خودتان به طور مستقیم یک پست در صفحه شخصی‌تان بگذارید و از افراد مختلف در مورد کیفیت آموزش‌های آن استاد سوال کنید. وضعیت پشتیبانی دوره شرکت کردن در دوره آموزشی و تماشای ویدیوها مثل آن است که در کلاش آموزش شنا فقط نوک انگشت پایتان را به آب بزنید؛ اما آیا با این کار، شنا را یاد می‌گیرید؟ البته که نه! به طور مشابه، تنها راه برای آموزش ترید ارز دیجیتال، انجام معامله با پول واقعی است! چون فقط آن موقع است که با ترس‌ها، طمع‌ها و آن بخش از وجودتان که فقط در مواقع خاص خودش را نشان می‌دهد آشنا می‌شوید. در این هنگام، نیاز دارید که از استادتان سوال بپرسید و راهنمایی بخواهید. بنابراین، این بسیار مهم است که دوره مورد نظر شما پشتیبانی واقعی داشته باشد و حتی تا چندین ماه بعد از تماشای دوره هم بتوانید روی آنها حساب کنید. وجود مدرک پایان دوره آموزش ارز دیجیتال برای برخی، وجود مدرک پایان دوره، یکی از بایدهای یک دوره آموزش ارز دیجیتال است. ولی در نهایت، وجود این مدرک نمی‌تواند دلیل محکمی از مهارت شما باشد. این مدرک فقط به عده‌ای ثابت می‌کند که شما در یک دوره آموزشی شرکت کرده‌اید. چیزی که بهتر از صد مدرک، مهارت شما در ترید را به رخ بقیه می‌کشد «کارنامه معاملاتی‌تان» یا (Statement) است. پوشش دادن سرفصل‌های مهم ترید ارزهای دیجیتال دوره آموزش خرید ارز دیجیتال باید سرفصل‌های مهم این موضوع را پوشش دهد. از کار با انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال بگیر تا انجام معامله در صرافی‌های معتبر و روش‌های عبور از تحریم‌ها. البته از بخش‌های مهم این آموزش که «تحلیل تکنیکال» و «تحلیل بنیادی» هستند هم نباید غافل شویم. ارائه آموزش با قیمت منصفانه‌ به جرات می‌توان گفت که برخی از دوره‌های ترید ارزهای دیجیتال که به صورت رایگان ارائه می‌شوند، بهتر از دوره‌های چند ده میلیونی هستند. بنابراین، فقط بر پایه رایگان بودن یک دوره آموزشی، آن را ناکافی یا فقط بر پایه گران بودن یک دوره، آن را کامل در نظر نگیرید. آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال کار در بازارهای مالی و به دست آوردن موفقیت در این زمینه، به میزان مهارت و دانش شما در انجام تحلیل وابسته است. در بازارهای مالی، دو بال تحلیل وجود دارند: «تحلیل تکنیکال» و «تحلیل فاندامنتال». در تحلیل تکنیکال، ما با «قیمت» سر و کار داریم. می‌خواهیم بدانیم که ارز دیجیتال مورد نظر ما از چه الگوی قیمتی پیروی می‌کند، قبلا کجا بوده و حالا در حال حرکت به کدام سمت است. در این تحلیل، مباحث مهمی وجود دارند.  مثلا: «سطح حمایت و مقاومت»، «الگوهای کندلی»، «الگوهای نموداری»، «خطوط روند» و انواع مختلفی از استراتژی‌های کاربردی که برای موفقیت در این زمینه بهتر است آنها را یاد بگیرید. آموزش تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال تحلیل فاندامنتال، بازوی دیگر تحلیل در بازارهای مالی است. این موضوع به ویژه در بازار ارزهای دیجیتال که سرشار از خبر و هیجان است، تاثیری دو چندان دارد. از جمله مواردی که در تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال بررسی می‌شوند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: ارزش بازار آن ارز رمزنگاری شده موجودی کوین‌ها حجم معاملات آن ارز دیجیتال وب‌سایت آن وایت پیپر آن رمزارز اهدافی که سازندگان آن رمزارز دنبال می‌کنند برنامه‌هایی که برای آینده آن ارز دیجیتال دارند راه‌های ارتباطی سازندگان آن ارز دیجیتال با کاربرانشان و میزان پاسخگویی آنها  بررسی‌های تخصصی که توسط نشریه‌ها و سایت‌های معتبر تحلیلی انجام می‌شوند  زیر نظر گرفتن سخنان افراد با نفوذ روی آن ارز دیجیتال و … چطور بهترین روش تحلیل ارز دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بهترین روش تحلیل ارزهای دیجیتال، ترکیبی از دو روش تکنیکال و فاندامنتال است. این کار به شما کمک می‌کند تا با دیدگاه گسترده‌تری اوضاع آن رمزارز را بررسی کرده و به نتیجه‌ای بهتر برسید. صد البته که نمی‌توان به طور قطعی، روند حرکت آینده ارزهای دیجیتال را پیش‌بینی کرد؛ اما با انجام تحلیل درست، منطقی و به دور از تعصب می‌توانید کیفیت تصمیم‌هایی که هنگام ترید ارزهای دیجیتال می‌گیرید را بالا ببرید.     

فیلترها

قیمت - slider
0 تومان24000000 تومان
سطح آموزش
نوع آموزش
نوع مدرک
محل آموزش
+ موارد بیشتر
زمان آموزش