0
قیمت - slider
-1000 تومان-1000 تومان
سطح آموزش
نوع آموزش
نوع مدرک
محل آموزش
+ موارد بیشتر
زمان آموزش

از زمان شیوع کرونا دوران شناخت و گسترس کلاس‌های آنلاین شروع شد و دانشجویان و اساتید نیز ارتباط بیشتری با این نوع دوره‌ها برقرار کردند. یکی از دلایلی که کلاس آنلاین بسیار محبوب واقع شد این است که تمامی تدریس استاد در کلاس آنلاین برای مراجعات بعدی ضبط می‌شود و اندکی پس از پایان کلاس، قابل مشاهده و بهره‌برداری می‌باشد.

کافه‌تدریس، نزدیک‌ترین کلاس کنکور ارشد به شما

  • کلاس‌های آنلاین و ویدئوهای جامع آموزشی
  • مشاوره اختصاصی با استادان و رتبه‌های برتر
  • دسترسی به ویدئوی همه کلاس‌ها
  • آزمون آنلاین
  • وبینارهای رایگان

دانشجویان و داوطلبین سراسر کشور جهت مشاوره و برنامه ریزی درسی، فردی و تخصصی رایگان (حضوری و یا تلفنی) با مشاوران متخصص و اساتید میتوانند فرم مشاوره را پر نمایند.
در اولین فرصت جهت تعیین وقت مشاوره با شما تماس گرفته میشود

در مسیر طلایی موفقیت ۲۶ ساله خود تلاش نموده ایم بستری در جهت رشد و توسعه آموزش کشور فراهم آوریم، دپارتمان تحصیلات تکمیلی با چشم انداز توسعه ایرانی آباد با رویکرد ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای شاهد موفقیت چشمگیر جمعی از داوطلبین تحصیلات تکمیلی می باشد که امروز ستارگان غرورآفرین ماهان هستند.
و اکنون به پشتوانه اعتماد دانشجویان ماهان با افتخار ایمان داریم که کام در مسیر درستی نهاده ایم چرا که ثمره تلاش ما، آینده سازان این کشور هستند
با سپاس از خلاقین موسسه ماهان، جناب آقای دکتر مجید سیاری و جناب آقای مهندس هادی سیاری که سالهاست در مسیر زندگی خود خدمت را انتخاب کرده اند.

با توجه به درخواست‌های متعدد داوطلبان عزیز از سراسر كشور كه امكان حضور در كلاس‌های شهر تهران را ندارند و همچنین نداشتن وقت كافی برای شركت در كلاس‌های حضوری آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری، مدرسان شریف در راستای كمك به دستیابی فرصت‌های آموزشی برابر در سراسر كشور و با استفاده از متخصصان مجرب IT و همچنین استفاده از فناوری‌های نوین نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اقدام به برگزاری كلاس‌های مجازی در مقاطع تحصیلی مختلف نموده است. بعد از ثبت‌نام به هر داوطلب کد کاربری، کلمه عبور و لینک کلاس مربوطه اختصاص داده می‌شود كه قابلیت دسترسی به کلاس آنلاین مدرسان شریف را داشته باشد.

آموزشگاه کنکور هنر هونر با مشاوره رایگان رتبه های کنکور ۱-۷ کشوری بزرگترین مجموعه براگزار کننده کلاس های انلاین کنکور هنر و سال دوازدهم هنر در ایران است.

فیلترها

قیمت - slider
-1000 تومان-1000 تومان
سطح آموزش
نوع آموزش
نوع مدرک
محل آموزش
+ موارد بیشتر
زمان آموزش