0
موضوعات
هیچ موضوعی وجود ندارد!
قیمت - slider
0 تومان7800000 تومان
سطح آموزش
نوع آموزش
نوع مدرک
محل آموزش
+ موارد بیشتر
زمان آموزش

تحلیل بنیادی، روش انجام تحلیل بنیادی در بورس بر اساس عوامل مالی اصلی شرکت نظیر فروش، درآمد، هزینه ها و یا عوامل غیرمالی نظیر ارزیابی مدیریت، محصول، عوامل کیفیتی و غیره است که سعی در ارزیابی و ارزشگذاری سهام شرکت دارد.

در تحلیل بنیادی تمامی فاکتورهای تاثیر گذار در ارزیابی سهام شرکتها اعم از مسائل اقتصادی، صنعتی و غیره مورد بررسی قرار می گیرد. هدف اصلی تحلیلگر بنیادی این است که با ارزیابی اطلاعات شرکت و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی، ارزش ذاتی سهام را محاسبه کرده و نسبت به مقایسه آن با ارزش جاری سهام، تصمیم صحیح در مورد خرید و فروش سهام شرکت را اتخاذ نماید.

 

سرفصل های اصلی آموزش تحلیل بنیادی (FUNDAMENTAL ANALYSIS) :

  • آموزش قدم به قدم تحلیل بنیادی در بازار سهام
  • نحوه تجزیه و تحلیل عوامل کمی و عوامل کیفی
  • تحلیل افزایش سرمایه و محاسبه قیمت سهام
  • انواع EPS و نحوه کیفیت سنجی آن
  • تحلیل نسبت های ارزیابی سهام
  • تجزیه و تحلیل تخصصی صورت های مالی
  • تحلیل نسبت های مالی کاربردی
  • تحلیل نسبت های بازدهی شرکت ها
  • محاسبه نرخ رشد شرکتها
  • روش های ارزش گذاری سهام

دوره آموزشی وردپرس مجتمع فنی آریا تهران

اگر به فکر یادگیری حرفه ای و صد درصدی WordPress هستید، شرکت در دوره وردپرس مجتمع فنی آریا تهران به شما پیشنهاد می شود. ما در آموزشگاه وردپرس آریا تهران همه چیز را برای یادگیری شما آماده کرده ایم. شما به شکل های مختلف می توانید از خدمات آموزش وردپرس در مجتمع فنی آریا تهران  استفاده کنید.

  • دوره وردپرس حضوری
  • دوره آنلاین وردپرس
  • آموزش مجازی وردپرس

با استفاد از دوره های بالا، علاوه بر یادگیری طراحی سایت با وردپرس، امکان دریافت مدرک وردپرس بین المللی را نیز خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرد. توجه: علاوه بر تهران شما می توانید دوره حاضر را در سایر شعبات ما در شهرستان های کرمانشاه و … بصورت حضوری بگذرانید.

دوره آموزشی وردپرس مجتمع فنی آریا تهران، یک دوره کامل صفر تا صدی آموزش نصب، مدیریت وردپرس و طراحی سایت با این CMS محبوب است. در واقع این دوره یک دوره آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی است.

در بهترین دوره وردپرس مقدماتی بصورت گام به گام و از پایه آموزش طراحی سایت با وردپرس، استفاده از نرم افزارهای مورد نیاز و همچنین آموزش وردپرس کامل کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را فراخواهید گرفت.

در دوره وردپرس مجتمع فنی آریا تهران آموزش نصب و تنظیم انواع افزونه و قالب رایگان، ارائه خواهد شد و در نهایت قادر خواهید بود که اولین وب سایت شرکتی خود را راه اندازی کنید.

یکی از مهم ترین تمایز های دوره آموزش WordPress مجتمع فنی آریا تهران، امکان دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای طراحی سایت با وردپرس است.

کارآموزان شرکت کننده در کلاس آموزش وردپرس مجتمع فنی آریا تهران، پس از پایان دوره مدرک فنی حرفه ای طراحی سایت دریافت خواهند کرد. این مدرک دوره جامع وردپرس قابل ارائه به تمام شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی می باشد.

چنانچه به دنبال یادگیری وردپرس و طراحی سایت با این سیستم مدیریت محتوا هستید، می‌توانید با مراجعه به صفحه آموزش وردپرس در سایت تیموتی مقایسه و بررسی دوره‌های مختلف را مشاهده کرده و دوره مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

سر فصل های دوره آموزش وردپرس

دوره آموزش بورس و سرمایه گذاری (Stock Exchange) مجتمع فنی تهران (نمایندگی میرداماد) با تکیه بر دانش و تجربه تخصصی اساتید حرفه ای خود با بیش از چند دهه تجربه در زمینه آموزش های علوم بورسی موفق به برگزاری دوره های تخصصی و جدید در این حوزه شده است که هدف، موفقیت و کسب حداکثر سود به همراه آموزش عملی و کاربردی در این وادی برای دانشپذیران محترم می باشد.

دوره بورس(Stock Exchange)در بازار سرمایه منوط به درک صحیحی از سه تحلیل تکنیکال، بنیادی و روانشناختی می باشد. لذا برای موفقیت در این حوزه می بایست تمامی این علوم را به صورت علمی و عملی آموخت. از این رو، مجتمع فنی تهران (نمایندگی میرداماد) با طراحی پکیج کاملی از این عوامل در خصوص آموزش در بازارهای مالی بصورت تخصصی و کاربردی، شما را تا رسیدن به موفقیت همراهی می کند. به این معنا که این دوره ها تمام آن چیزی است که از صفر تا صد برای رسیدن به موفقیت در بازار بورس مورد احتیاج است. این پکیج شامل دوره متفاوت و تخصصی در این حوزه می باشد که علاقمندان می توانند کل پکیج دوره آموزش بورس را بصورت یکجا  و یا بصورت تک دوره بورس ثبت نام نمایند.

اگر علاقه‌مند به یادگیری بورس و بازارهای مالی هستید، می‌توانید با مراجعه به قسمت آموزش بورس در سایت تیموتی دوره‌های مختلف را مشاهده کرده و بر اساس نیاز خود دوره مناسب را انتخاب نمایید.

 

معرفی مدارک پایان دوره آموزش بورس(آموزش بورس و سرمایه گذاری)

  • مدرک دوره بورس Stock Exchange مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد.

این موسسه بعنوان اولین مرکز مجاز آموزش علوم کامپیوتر موفق به دریافت مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای شد و در حال حاضر با برخورداری از 50 مرکز آموزشی در سطح کشور و نشر بیش از 3000 عنوان کتاب و ده ها پروژه آموزشی و پژوهشی در حوزه IT و کامپیوتر به عنوان بزرگترین مرکز آموزش ICT کشور در بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه می دهد. مجتمع فنی تهران همواره سعی داشته خود را با رشد تصاعدی و تحولات دم افزا صنعت کامپیوتر در جهان هماهنگ کند، به نحوی که امروزه برای دستیابی به اهداف میان مدت و بلندمدت خود دارای سند استراتژی مدون می باشد و بر مبنای چشم انداز آن :موسسه پیشرو در حوزه مهارت آموزی و توسعه اشتغال مولد، به روزی می اندیشد که هر خانواده ایرانی از تجربه عالی خدمات و محصولات آن برخوردار شود مجتمع فنی تهران به منظور تحقق سند چشم انداز، ماموریت خود را توسعه اشتغال و کار آفرینی از طریق آموزش های مهارت محور می داند. این سازمان به عنوان برترین و محبوبترین موسسه آموزشی کشور در حوزه فناوری و آموزش های مهارت محور در بخش خصوصی قلمرو فعالیت خود را تمامی مناطق ایران، حضور موثر در خاورمیانه بخصوص کشورهای فارسی زبان سراسر دنیا و همکاری با سایر کشورها ترسیم می نماید.

شاید در ذهن بسیاری از مردم ، این باور وجود داشته باشد که مبحث دیجیتال مارکتینگ تنها مربوط به کسب و کارهای حوزه دیجیتال است. اما این یک باور کاملاً اشتباه است.

بدون شک در عصر کنونی استفاده از روش های سنتی بازاریابی و تبلیغات به تنهایی ، یک اقدام کاملاً اشتباه و صددرصد کم بازده است. مطمئن باشید در دنیای امروز هریک از کسب و کارها ، بدون استفاده از ابزارهای دیجیتال و بدون فعالیت مؤثر در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین ، شانس بسیار کمی برای موفقیت در رقابت خواهند داشت.

دوره دیجیتال مارکتینگ(Digital Marketing)

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ ، یکی از جذاب ترین و پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی تهران محسوب می گردد.

در این دوره ابزارها ، مهارت ها و تکنیک های مؤثر Digital Marketing به هنرجویان آموزش داده می شود که از جمله آن ها می توان مباحث و سرفصل های مختلفی همچون آشنایی با مفهوم بازاریابی دیجیتال و ضرورت بکارگیری آن در فضای تمامی کسب و کارها ، آشنایی با مفهوم SEM و مباحثی پیرامون تأثیر ترافیک وبسایت و سایر بسترهای آنلاین در تبلیغات ، آشنایی با مفهوم  و تکنیک های SEO و اهمیت فوق العاده بالای آن در تبلیغات و فروش ، تکنیک های تولید محتوا ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و سایر ابزارها و مهارت های Digital Marketing را نام برد.

 

احتمالا برای شما هم انتخاب و خرید یک دوره از میان دوره‌های دیجیتال مارکتینگ سخت است. تیموتی این کار را برای شما آسان کرده و بررسی و مقایسه کلیه دوره‌های دیجیتال مارکتینگ را انجام داده است که می‌توانید با مراجعه به قسمت آموزش دیجیتال مارکتینگ در سایت تیموتی، لیست دوره های مختلف را مشاهده کرده و دوره موردنظر خود را به راحتی انتخاب نمایید.

موضوعات
هیچ موضوعی وجود ندارد!
قیمت - slider
0 تومان7800000 تومان
سطح آموزش
نوع آموزش
نوع مدرک
محل آموزش
+ موارد بیشتر
زمان آموزش