0
موضوعات
هیچ موضوعی وجود ندارد!
قیمت - slider
7580000 تومان7580000 تومان
سطح آموزش
نوع آموزش
نوع مدرک
محل آموزش
+ موارد بیشتر
زمان آموزش

چند لحظه چشمان‌تان را ببندید و خود را در حال قدم زدن در یک گالری تصور کنید. گالری‌ای که تمام دیوارهای آن با تابلوهایی تزیین شده که حاصل تلاش شما برای به تصویر کشیدن رویاها و تصاویر ذهن خلاق و هنرمندانه شما است. چه احساسی دارید وقتی خود را در میان تابلوهایی می‌بینید که هر کدام‌شان، نشانی از وجود شما را با خود دارند؟
زمانی که می‌فهمید تابلوی نقاشی شما توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند چه احساسی خواهید داشت؟ آیا اکنون تمایل بیشتری به شرکت در دوره آموزش نقاشی بزرگسالان ندارید؟!
هنر نقاشی از احساسات جان می‌گیرد، می‌تواند برای ساعاتی شما را از دغدغه‌های روزمره دور کند و با تمام شدن هر اثری که از درون شما الهام گرفته، آرامشی شگفت‌انگیز و دلچسب را به روح و روان شما هدیه می‌دهد.
یکی دیگر از لذت‌هایی که با آموزش نقاشی بزرگسالان به آن دست پیدا می‌کنید، مهارت کشیدن چهره کسانی است که دوستشان دارید .

وقتی مردم به یک نویسنده برخورد میکنند از او نمی خواهند تا در موردشان چیزی بنویسد، وقتی به یک موزیسین هم می رسند باز هم از او نمیخواهند تا موسیقیشان را بسازد، آنها فقط وقتی به یک نقاش می رسند از او میخواهند که نقاشی شان را بکشد.
نقاشي پر از حس خاص و ناب است و هر بیننده ای را درگیر خود خواهد کرد. برای همین است که حتی کسانی که هیچ سررشته ای از هنر نقاشی ندارند، دوست دارند که کسی تصویر آنها را نقاشی کند.
بسیاری از ما به طور ذاتی به هنر نقاشي علاقه داریم ولی نمیدانیم از کجا باید شروع کنیم.

لازمه پیشرفت در این هنر پر رمز و تکنیک ، آموزش قدم به قدم صحیح و اصولی است . که اگر استاد ماهری را برای آموزش نقاشي انتخاب نکنیم خیلی زود از این هنر جذاب زده ، سرد و نا امید میشویم .
آموزشگاه پویااندیش با داشتن سال ها تجربه و اساتید حرفه ای ، محیطی آرام و باز را فراهم می کند که در آن هنرمندان برای کشف خلاقیت خود و خلق آثار احساس امنیت کنند .ط

موضوعات
هیچ موضوعی وجود ندارد!
قیمت - slider
7580000 تومان7580000 تومان
سطح آموزش
نوع آموزش
نوع مدرک
محل آموزش
+ موارد بیشتر
زمان آموزش